-The Groove Is The Solution-

by - December 06, 2017



Hello Fashionistas!
Ahh the 80s… What a sparking, colorful time! My outfit this time is full of pastel colors that I love… With my amazingly cute, mint sweater by DRESSWEL (Use the code ''CODE25'' on www.dresswel.com for 25% off) and paired with a pink pleated skirt and a corset-like belt I got from ROSEGAL… I love these belts since they can elevate any outfit, as well as accentuate the waistline amazingly! However the most 80’s thing is the hair… Oh the 80’s was all about big hair, perms and everything flashy! This Pink Lace Front wig by Rosegal had me feeling all groovy and fun… I loved bouncing up and down to check the body of it all! Completing my look is this amazing pair of funky sunglasses I spotted on ZAFUL… They actually do remind me a bit of the 70s, but the colors were matching so perfectly with the rest of my look! As I always say, our phones are part of our get-up these days and I’m obsessed with transforming mine with different, fun cases… My latest fav case is a work of Hilary, who’s the owner of the HENNA By HILARY brand! She is really talented and her designs never fail to impress me… I was gagging over my case when I saw it! The colors are just so vibrant and the print is so girly and… ME!! The amazing photos of this post, were once again taken by Achilleas Vogdanidis of Vogdanidis and Sons Photography- Cinematography! I’m living for them and I’m always so happy to be working with him, since he gets my vibe and helps me in creating the best result possible on each post… If you want your special moments, such as weddings, christenings, family occasions, events etc. captured with great artistry, head to www.vogdanidis.com! Everyday problems, can many times make us feel down and blue, but it’s all about turning to crazy colors and bold choices in order to forget about them… So until next time, get your groove on, be bold, have fun and never forget… The Groove is The Solution!
xo xo
Marina Fashionista


Hello Fashionistas! 
Ααα τα 80s... Τι λαμπερή, πολύχρωμη εποχή! Το outfit μου αυτή τη φορά είναι γεμάτο με τα pastel χρώματα που αγαπώ... Με το υπέροχα χαριτωμένο μου, mint sweater από το DRESSWEL (Χρησιμοποιήστε τον κωδικό ''CODE25'' on www.dresswel.com για 25% έκπτωση) σε συνδυασμό με την ροζ, φούστα μου με τις πιέτες και τη ζώνη που θυμίζει κορσέ, την οποία βρήκα στο ROSEGAL… Αγαπώ αυτές τις ζώνες μιας και μπορούν να αναβαθμίσουν κάθε σύνολο, καθώς και να τονίσουν φοβερά τη μέση! Παρόλα αυτά, το πιο 80s πράγμα του look είναι τα μαλλιά... Στα 80s γινόταν χαμός με τα μεγάλα μαλλιά, τις περμανάντ και οτιδήποτε flashy! H ροζ, lace front περούκα μου από το Rosegal με έκανε να νοιώθω τόσο groovy και fun… Χοροπηδούσα απλά και μόνο για να δω την κίνηση της! Το look μου συμπληρώνουν αυτά τα τέλεια, funky γυαλάκια ηλίου από το ZAFUL… Βασικά, για να είμαι ειλικρινής, αυτά λίγο 70s μου θυμίζουν, τα χρώματα όμως ταίριαξαν απόλυτα με το υπόλοιπο look! Όπως πάντα λέω , τα κινητά μας πλέον είναι κομμάτι του look μας και τρελαίνομαι να μεταμορφώνω το δικό μου με διαφορετικές fun, θήκες… H νέα αγαπημένη μου θήκη είναι δημιουργία της Hilary από το HENNA By HILARY! Είναι πραγματικά πολύ ταλαντούχα και τα σχέδια της πάντα με εντυπωσιάζουν... Τρελάθηκα όταν είδα τη θήκη μου από κοντά! Τα χρώματα είναι τόσο έντονα και το print τόσο girly και... ΕΓΏ!! Οι καταπληκτικές φωτογραφίες αυτού του post, είναι για ακόμη μια φορά δουλειά του Αχιλλέα Βογδανίδη του Vogdanidis & Sons Photography- Cinematography! Τις λατρεύω και είμαι πάντα τόσο χαρούμενη να δουλεύω μαζί του, αφού καταλαβαίνει το vibe  μου και με βοηθάει να δημιουργήσω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε κάθε post… Αν θέλετε και οι δικές σας ξεχωριστές στιγμές, όπως γάμοι, βαπτίσεις, οικογενειακές περιστάσεις, events κλπ να αποθανατιστούν με μεγάλη μαεστρία κάντε κλικ στο www.vogdanidis.com! Τα καθημερινά προβλήματα μπορούν να μας ρίξουν, έχουμε όμως τα τρελά χρώματα και τις τολμηρές επιλογές, που μας κάνουν να τα ξεχνάμε... Οπότε ως την επόμενη φορά, γκρουβάρετε, τολμήστε και μην ξεχνάτε... The Groove Is The Solution!
xo xo
Marina Fashionista









Clothes
Sweater: DRESSWEL
(Use the code ''CODE25'' on www.dresswel.com for 25% off)

Accessories

Beauty








Photos by Achilleas Vogdanidis
Click below

https://vogdanidis.com/


You May Also Like

1 σχόλια