REMEMBER I TOLD YOU

by - July 12, 2017



Hello Little Bites! I am really trying to find free time and strength to post here regularly, but it's hard when you work :P Anyway, I have never been a person that makes schedules,  but I think my life would be much easier if I will start doing it! ;) I would appreciate if you follow me on Instagram (@missminthewonderland)Have fun and I'm waiting for your opinions! Kisses :)  

BAZZ…R (En)
I am so excited to announce you my collaboration with my favourite brand BAZZ...R. I have mentioned in my previous posts, that it has kilo shops with a variety of beautiful clothes for every taste, body shape and age. It is the biggest kilo brand in the Greece! There are 9 spots in total, where you can find these clothes. Each of them is over 300 sq.m and not only sells women clothing, but also clothing for men and kids ;) What I like most about it is that there are very low prices and everyday you can find over 1500 new items. So, the past Saturday I decided to visit BAZZ...R shop in Kalithea (region of Attiki) for the fourth time, to pick some stylish pieces. I was really happy about the fact that I found so many great items and that the staff was super polite. This time this cool blouse and pair of pants are from there. In my next posts, you will see what else I chose from there, so don't miss any of them :D

Είμαι τόσο ενθουσιασμένη για τη συνεργασία μου με την αγαπημένη μου εταιρεία BAZZ...R. Όπως είχα αναφέρει στα προηγούμενα post μου, έχει καταστήματα που πουλάνε ρούχα με το κιλό σε μεγάλη ποικιλία για κάθε γούστο, τύπο σώματος και ηλικία. Είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα στην Ελλάδα που πουλάει ρούχα με το κιλό ! Υπάρχουν συνολικά 9 καταστήματα όπου μπορείτε να βρείτε τα ρούχα της. Κάθε ένα από αυτά είναι πάνω από 300 τ. μ. και δε πουλάει μόνο γυναικεία ρούχα, αλλά επίσης ανδρικό και παιδικό ένδυμα ;) Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ότι υπάρχουν πολύ χαμηλές τιμές και κάθε μέρα μπορείς να βρεις πάνω από 1500 καινούρια πράγματα. Οπότε, το περασμένο Σάββατο αποφάσισα να επισκεφτώ το BAZZ...R κατάστημα στη Καλλιθέα (περιοχή της Αττικής) για δεύτερη φορά, για να διαλέξω μοδάτα κομμάτια. Ήμουν πολύ χαρούμενη για το γεγονός ότι βρήκα πολύ ωραία ρούχα και ότι το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό. Αυτή τη φορά αυτή η cool μπλούζα και το παντελόνι είναι απο εκεί. Στα επόμενα post μου, θα δείτε τι άλλο έχω διαλέξει από εκεί, οπότε μη χάσετε κανένα από αυτά :D

L'OREAL PARIS COLORISTA (En)
I am happy to announce you that I am a part of the Colorista squad in Greece! That actually means that I tried some cool colors in spray and washout shampoo. It is a great opportunity for me, as I like to create a concept on my photo shoots and I think that I can definitely achieve this easier with different fun haircolors. Colorista, is a first series of products, that was created 100% by influencers. There are 3 superior color formulas (Colorista SprayColorista Washout and Colorista Paint) and about 24 different colors. I like this idea, because you can get any color you like, whenever you want it, however you want it and for the period of time you want it! In this post I used Colorista Spray in pastel bluehair, because I thought that it will look amazing with my outfit. There are 6 colors in total, very easy to apply and the color stays for one day. (TIP : After using the spray and washing your hair, don't forget to apply a hair mask, because the spray may leave your hair a little bit dry, the same thing like after using hairspray). Except from blue you can find other 9 pastel shades. DON'T JUST #DIY, #DOITYOURWAY! ;)

L'OREAL PARIS COLORISTA (Gr)
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι είμαι μέλος της ομάδας Colorista στην Ελλάδα! Ουσιαστικά αυτό σημαίνει, ότι θα δοκιμάσω μερικά cool χρώματα σε σπρέι καιχρωμοσαμπουάν. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα, αφού όπως σας έγραψα πιο πάνω, μου αρέσει να δημιουργώ ένα concept στις φωτογραφίσεις μου και νομίζω ότι σίγουρα μπορώ να το πετύχω αυτό πιο εύκολα με ένα διαφορετικό χρώμα μαλλιών. Colorista, είναι η πρώτη σειρά προϊόντων, που δημιουργήθηκε 100% από influencers. Υπάρχουν 3 τεχνολογίες και επίπεδα διάρκειας (Colorista SprayColorista Washout και Colorista Paint) και 24 διαφορετικές αποχρώσεις. Μου αρέσει αυτή η ιδέα, γιατί μπορείτε να πετύχετε οποιοδήποτε χρώμα θέλετε, όποτε το θέλετε και για το χρονικό διάστημα που εσείς θέλετε! Σε αυτό το post χρησιμοποίησα το Colorista Spray σε pastel bluehair, γιατί πίστευα ότι θα δείχνει καταπληκτικά με το νέο μου σύνολο. Υπάρχουν 6 χρώματα συνολικά, είναι πολύ εύκολο στην εφαρμογή και το χρώμα παραμένει για μία ημέρα. (Συμβουλή: Μετά τη χρήση του σπρέι και το λούσιμο των μαλλιών σας, μην ξεχάσετε να εφαρμόσετε μια μάσκα μαλλιών, επειδή το spray μπορεί να σας αφήσει λίγο ξηρά τα μαλλιά σας, όπως σας τα αφήνει μια λακ). Εκτός από το μπλε μπορείτε να βρείτε άλλους 9 παστέλ αποχρώσεις. Μην κάνετε απλά #DIY, αλλά κάντε το με τον δικό σας μοναδικό τρόπο #DOITYOURWAY! ;)











CLOTHES
BLOUSE : BAZZ…R
PANTS : BAZZ…R
SHOES
SNEAKERS : BERSHKA
ACCESSORIES 
HEADPHONES : SONY 
EYEWEAR :  FAIREST IN THE LANDOLL


















You May Also Like

2 σχόλια