-Boudoir Bliss-

by - September 26, 2018


Hello Fashionistas!
A woman’s boudoir is truly a sacred place… It’s the place where us girls, get to express ourselves and choose how to present ourselves… It’s where all the magic happens! One of the most important parts of dressing-up, is choosing the right bra of course! In today’s post I’m wearing my new UpBra Convertible Bra! I decided to go for black, since I believe it’s a staple, especially during winter months, when our clothes are usually darker… The best part about it, is the instant cleavage boost it gives! By pulling the little strings inside, I can determine exactly how much cleavage I want to have, which is actually perfect… The quality is over the top and it’s just so comfortable, which is more than I can say for regular push-up bras… So head out to www.upbra.com and choose the one that suits your breast and personal style the best! As for my beauty look, you all know I love transforming and glamming in my boudoir, every once in a while… For this look I chose the Premium Wig-Toffee BlondeRomantic Curls Lace Front and the Sweety Colors Of The Wind No12 Peanut Goldcontact lenses by Uniqso! These two colors are fairly new to me, but they compliment each other so, so well! Do you like my new look as much as I do? Let me know down below in the comments… Also, don’t forget to follow me on instagram for more #pinkspiration and sparkle! Until next time, be yourselves… unapologetically! 
xo xo
Marina Fashionista

Hello Fashionistas!
Το boudoir μιας γυναίκας είναι ένας ιερός χώρος… Είναι το μέρος που εμείς τα κορίτσια, μπορούμε να εκφραστούμε αλλά και να επιλέξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα παρουσιαστούμε στον κόσμο… Εδώ συμβαίνει όλη η μαγεία! Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια ενός ντυσίματος, είναι η επιλογή του σωστού σουτιέν φυσικά! Στο σημερινό post φοράω το καινούργιο μου UpBra Convertible Bra! Αποφάσισα το χρώμα του να είναι μαύρο, μιας και πιστεύω πως αποτελεί απαραίτητο κομμάτι, ειδικά τους χειμωνιάτικους μήνες που τα ρούχα μας είναι συνήθως πιο σκούρα… Το καλύτερο όμως, είναι το ντεκολτέ που προσφέρει! Τραβώντας τα λουράκια στην εσωτερική του πλευρά, μπορώ να καθορίσω πόσο ακριβώς cleavage boost επιθυμώ, κάτι που είναι απλά τέλειο… Η ποιότητα είναι εκπληκτική κάτι που το κάνει και φοβερά βολικό, αντίθετα με τα συνηθισμένα push-up σουτιέν… Οπότε ρίξτε μια ματιά στο www.upbra.com και διαλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο δικό σας στήθος αλλά και στυλ! Όσο για το beauty κομμάτι, ξέρετε πως όταν βρίσκομαι στο boudoir μου, μ’αρέσει που και που να μεταμορφώνομαι… Για αυτό το look επέλεξα την Premium Wig-Toffee Blonde Romantic Curls Lace Front και τους Colors Of The Wind No12 Peanut Gold φακούς επαφής από το Uniqso! Αυτά τα δύο χρώματα είναι σχετικά καινούργια για μένα, νομίζω όμως ότι ταιριάζουν πολύ μεταξύ τους! Σας αρέσει το νέο μου look όσο και σε έμενα; Πείτε μου την άποψη σας κάτω στα σχόλια… Επίσης, μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στο instagram για περισσότερη #pinkspiration και λάμψη! Ως την επόμενη φορά, να είστε ο εαυτός σας… Απολογητικά!
xo xo
Marina Fashionista









You May Also Like

4 σχόλια