-Marina's Unicorn Birthday: Part 2-

by - June 16, 2018


Hello Fashionistas!
I’m back, as promised, for my Unicorn Birthday Extravaganza 2nd part... You only turn 25 once (ok, that’s debatable!!), so once set-up was just not going to do! I had so, so much fun celebrating with my close ones, I’m truly blessed and thankful to be able to do that… As I mentioned on my previous post, I feel like I’ve grown so much, but at the same time I feel like the female version of Peter Pan! And maybe that’s what it all comes down to… Never loosing the kid inside, no matter what anyone says! So, like we did before, let’s break down this set-up as well… 
My Unicorn Cake & Cake-pops: Zuccherino.gr 
This amazing, pastel, unicorn, 3D cake is by Zuccherino, a Greek brand that I adore! The taste was simply divine (white chocolate, caramel and little chocolate pieces) Ahh… Let me tell you, by the end of my celebration, there were no pieces let at all! The design is an absolute dream, as you can check for yourselves… An obvious piece of art! I almost felt bad when we were cutting it… The time, work and effort that goes into the creation of such beautiful things, really stuns me! Accompanying my cake were those beautiful, unicorn-shaped, cake-pops that tasted just as good as they looked… I want to thank the people of Zuccherino so, so much for getting my vibe and creating this incredible eatable art, for my birthday!
My Unicorn Headband: Tasha_Store_Batroun 
This gorgeous headpiece was custom-made by Natasha, the owner of this e-store, that’s full of amazing, handmade accessories… And you can tell it was made with so much love and talent! I had a blast, wearing it and I couldn’t seem to take it off! I’m really, truly thankful to her, for understanding my vision, so well and creating that amazing headband for me! Check out her designs for your own, dreamy headdress and more! 
My Unicorn Foil Balloon: Party Alphabet
I’m always so happy to have balloons by this amazing Greek store, since they always have top notch designs and colorful props! This huge, unicorn gave me life with the amazing colors and with how well it matched with the set-up! They are the sweetest and you should totally check out the website or instagram account for fantastic cake decorating equipment & fabulous party supplies for every possible occasion! Thank you! 
My clear unicorn balloons: The Neon & Blush 
I’m so thankful for these beautiful balloons that not only are gorgeous, but they also truly last forever! They are still full and not one has popped! That’s good quality! 
My pink & white colored balloons: Mingle At 30 Avenue
Apart from the amazing, pastel unicorn balloon you all saw in my previous post, they also sent me some amazing extra-large balloons for further decoration! Also of amazing quality and color! The one that’s pink mixed with white is so unique! Thank you Mingle!! 

That was all for this year’s birthday… I hope you enjoyed both set-ups and I can’t wait to read your thoughts down below in the comments! Also don’t forget to follow me on instagram for tons of #pinkspiration and sparkly pics… Until my next b-day, where I’ll turn 25 again (hihihi!!!!), always do what you heart desires and never grow-up, it’s absolutely a trap!!! 
xo xo
Marina Fashionista


Hello Fashionistas!
Να’μαστε πάλι εδώ, όπως σας υποσχέθηκα, για το 2ο μέρος της Unicorn Birthday Extravaganza μου… Γίνεσαι μόνο μια φορά 25 (οκ, αυτό θέλει συζήτηση!!), όποτε ένα μόνο set-up δεν θα μπορούσε να είναι αρκετό! Πέρασα τόσο, τόσο όμορφα γιορτάζοντας με τους αγαπημένους μου ανθρώπους, που ειλικρινά νοιώθω τόσο ευλογημένη και ευγνώμων που είχα αυτή την ευκαιρία… Όπως ανέφερα και στο προηγούμενο post μου, νοιώθω πως έχω ωριμάσει τόσο πολύ, αλλά ταυτόχρονα νοιώθω σαν την θηλυκή version του Peter Pan! Και ίσως εκεί να είναι το μυστικό… Να μην αποχωριζόμαστε ποτέ το παιδί που έχουμε μέσα μας, ότι κι αν λένε οι άλλοι! Έτσι λοιπόν, όπως κάναμε και την προηγούμενη φορά, ας αναλύσουμε κι αυτό το set-up
H Unicorn τούρτα μου & τα cake-pops: Zuccherino.gr
Αυτή η απίστευτη, pastel, unicorn, 3D τούρτα είναι από τα Zuccherino, μια γνωστή ελληνική αλυσίδα ζαχαροπλαστείων που λατρεύω! Η γεύση ήταν απλά θεϊκή (με λευκή σοκολάτα, καραμέλα και κομματάκια σοκολάτας) Αχχ… Πρέπει να σας πω, ότι στο τέλος της γιορτής, δεν είχε μείνει τίποτα! Το σχέδιο είναι ένα απόλυτο όνειρο, όπως μπορείτε κι εσείς να δείτε… Ένα ξεκάθαρο έργο τέχνης! Σχεδόν ένοιωσα άσχημα όταν την κόβαμε… Ο χρόνος, η δουλειά και η προσπάθεια που πάει στη δημιουργία κάτι τόσο όμορφου, πραγματικά με εντυπωσιάζει! Μαζί με την τούρτα ήρθαν και αυτά τα πανέμορφα cake-pops, που η γεύση τους ήταν εφάμιλλη της υπέροχης τους εμφάνισης… Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Zuccherino τόσο, τόσο πολύ που κατάλαβαν το όραμα μου και δημιούργησαν αυτή την βρώσιμη τέχνη, για τα γενέθλια μου! 
Η Unicorn Στέκα μου: Tasha_Store_Batroun
Αυτό το καταπληκτικό διάδημα φτιάχτηκε αποκλειστικά για μένα από την Natasha, την ιδιοκτήτρια του e-store, που είναι γεμάτο με υπέροχα, χειροποίητα αξεσουάρ… Και είναι φανερό ότι δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη και ταλέντο! Πέρασα φοβερά φορώντας το και δεν ήθελα να το βγάλω! Πραγματικά την ευχαριστώ πολύ! Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στα σχέδια της για το δικό σας διάδημα και όχι μόνο! 
Το Unicorn Foil μπαλόνι μου: Party Alphabet
Είμαι πάντα τόσο χαρούμενη να έχω μπαλόνια από αυτό το εκπληκτικό ελληνικό κατάστημα, μιας και τα σχέδια τους είναι πάντα υπέροχα όπως και τα πολύχρωμα τους props! Αυτό το τεράστιο μπαλόνι ταίριαξε απόλυτα με το set-up! Είναι τόσο γλυκοί και σας παροτρύνω να τσεκάρετε το κατάστημα και το instagram τους για εξαιρετικό εξοπλισμό για cakes και για party supplies που ταιριάζουν σε κάθε πιθανή περίσταση! Ευχαριστώ! 
Τα διάφανα Unicorn μπαλόνια μου: The Neon & Blush
Τους ευχαριστώ πολύ μιας και τα μπαλόνια αυτά εκτός από υπέροχα είναι και τέλειας ποιότητας! Είναι ακόμη γεμάτα και δεν έχει σκάσει κανένα τους! 
Τα ροζ & λευκά μπαλόνια μου: Mingle At 30 Avenue
Εκτός από τον παστέλ μονόκερο του προηγούμενου post, μου έστειλαν και μερικά x-large μπαλόνια για τη διακόσμηση! Επίσης εξαιρετικής ποιότητας αλλά και χρώματος! Αυτό που είναι ροζ μαζί με λευκό είναι αλήθεια μοναδικό! Ευχαριστώ Mingle!

Αυτά ήταν όλα λοιπόν για τα φετινά μου γενέθλια… Εύχομαι να σας άρεσαν και τα 2 setups και ανυπομονώ να διαβάσω τις απόψεις σας κάτω στα σχόλια! Επίσης μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στο instagram για περισσότερη #pinkspiration και sparkly pics… Ως τα επόμενα γενέθλια μου, που θα ξαναγίνω 25 (χιχιχι!!!), πάντα να κάνετε αυτό που η καρδιά σας επιθυμεί και μην μεγαλώσετε καθόλου, είναι σίγουρα παγίδα!!!
xo xo
Marina Fashionista













You May Also Like

3 σχόλια

  1. Awesome post. I’m a normal visitor of your web site and appreciate you taking the time to maintain the nice site. I’ll be a frequent visitor for a long time.
    hotmail login hotmail

    ReplyDelete
  2. πςςςςςςς είσαι όλα τα λεφτά! θεογκόμενα!

    ReplyDelete