-Marina's Unicorn Birthday: Part 1-

by - June 12, 2018


Hello Fashionistas!
Happy Birthday to meeee! Aaaah 25! I can’t freaking believe this, when did I get here? Sometimes it feels like time is flying… But on the bright side, I’ve learned so many important, life lessons and I’m truly thankful for all the blessings in my life! Even though time and aging really scare me, I feel like I’ve learned to appreciate more lately and I’m in totally different state of mind than I used to be! Anyway… Since 25 is a big deal to me, I wanted to have a big celebration extravaganza (typical, right? I haven’t changed that much!!) that would be Unicorn themed! This is only the 1st part, so I’m going to break down exactly what contributed to this dreamy set up!
My cake: Choice.com.gr 
I’m really amazed by how 3d beautiful this cake was! The people of Choice.com.gr really helped me to achieve my dream cake! To be honest I consider this more than just a cake… It’s art! I’m really thankful to them… I got to admit I’m in love with both the back and the front, the back is actually equally amazing so I had to capture it too… Btw I also want to let you know that they offer the option of a dummy cake, for dreamy photo-shoots and for keeping it FOREVER!
My foil number balloons: Party Alphabet
The amazing Rose Gold number balloons are by a brand that’s been a favorite of mine for years now! They are the sweetest and you’ll find so many dreamy set-ups, cake-supplies and props for a truly magical celebration, on the website and on instagram! I’m so thankful! 
My Unicorn Balloon: Mingle At 30 Avenue 
I’m soooo excited for this huge, pastel dream of a Unicorn balloon. I thank the people of Mingle, so much for being so sweet and totally getting my vision! They have amazing set-ups, balloons, stationary and many more cool stuff for every occasion! 
My transparent Unicorn balloons: The Neon & Blush 
They have the most amazing and magical props! I’m truly happy to be having them on my set-up and I’ve actually talked about this UK brand on my previous photoshoot! Even the simplest balloons, have a sparkly touch to them! Thank you! 
My Unicorn Headband: Chasing Rainbows 4 Kids
I’m so happy for this collab! Vicky is the designer of this amazing custom-made Unicorn perfection… Her Etsy store is really what dreams are made of! We’re both Greek and Geminis, so yeah we’re basically sisters (hihi). I’m so thankful I came across her and her beautiful creations! 
My Unicorn B-day Badge: Minkleberry Kiss
I’m so, so thankful to the sweetest Fiona, for sending me this amazing, handmade creation that truly matched the whole set-up!

That was all for the 1st part and I can’t wait to read all your thoughts down below in the comments… Stay tuned for the second part that’s coming soon… Also don’t forget to follow me on instagram for more #pinkspiration and many more stories of my b-day shenanigans!!!!! Until next time, be magical and unique!
xo xo
Marina Fashionista 



Hello Fashionistas!
Χρόνια πολλά σε εμέναα λοιπόν! Αααα 25! Πόσα;; Πότε έφτασα εδώ;  Κάποιες φορές πραγματικά νομίζω πως ο χρόνος πετά… Στα θετικά βέβαια είναι πως έχω πάρει πολλά σημαντικά μαθήματα και είμαι ευγνώμων για τα καλά που έχω στη ζωή μου! Αν και ο χρόνος και η ηλικία με τρομάζουν ακόμη, νοιώθω πως έχω μάθει να εκτιμώ περισσότερο και γενικότερα βρίσκομαι σε ένα εντελώς διαφορετικό state of mind τα τελευταία χρόνια! Anyway… Μιας και τα 25 είναι αρκετά σημαντικά για εμένα, ήθελα μια τεράστια γιορτινή extravaganza (πρωτότυπο έτσι; Δεν έχω αλλάξει και τόσο πολύ!!) με θέμα Unicorn! Αυτό είναι μόνο το 1ο μέρος, οπότε θα αναλύσω ακριβώς όλα αυτά που συνέβαλαν στο ονειρικό set up!
Η τούρτα μου: Choice.com.gr
Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με το πόσο όμορφη είναι αυτή η 3d τούρτα! Οι άνθρωποι του Choice.com.gr με βοήθησαν στο να πετύχω το σχέδιο των ονείρων μου! Για να είμαι ειλικρινής το θεωρώ αυτό πολλά περισσότερα από μια απλή τούρτα… Θα έλεγα τέχνη! Τους ευχαριστώ πάρα πολύ… Πρέπει να παραδεχτώ πως λάτρεψα την μπρος και πίσω όψη, μιας και είναι τόσο υπέροχη που θα μπορούσε άνετα να είναι και μπροστινή, οπότε εννοείται τη φωτογράφισα κι αυτή… Btw να σας πω πως υπάρχει και η επιλογή του dummy cake, σε περίπτωση φωτογραφήσεων ή για να την κρατήσει κανείς για ΠΑΝΤΑ!
Τα foil μπαλόνια αριθμοί: Party Alphabet
Τα υπέροχα Rose Gold μπαλόνια μου είναι από ένα ελληνικό και αγαπημένο μου, εδώ και χρόνια, brand! To website και το instagram τους είναι γεμάτο από ονειρεμένα μπαλόνια, cake supplies και props για κάθε μαγευτική γιορτή! Τους ευχαριστώ τόσο, τόσο πολύ!
To Unicorn μπαλόνι μου: Mingle At 30 Avenue
Είμαι τόοοοσο ενθουσιασμένη με αυτό το τεράστιο, παστέλ όνειρο για μπαλόνι. Ευχαριστώ τους ανθρώπους του Mingle, που είναι πολύ γλυκοί και κατάλαβαν αμέσως το concept που είχα στο μυαλό μου! Τα set-ups τους είναι πανέμορφα για κάθε περίσταση! 
Τα διάφανα Unicorn μπαλόνια μου: The Neon & Blush
Έχουν τα πιο τέλεια και μαγικά props! Είμαι πολύ χαρούμενη που τα είχα στο set-up και βασικά σας έχω ξαναμιλήσει για το brand αυτό από το UK, στην προηγούμενη φωτογράφιση μου! Ακόμη και τα πιο απλά μπαλόνια τους, έχουν ένα λαμπερό touch! Ευχαριστώ! 
Η Unicorn στέκα μου: Chasing Rainbows4 Kids
Είμαι τόσο ευτυχισμένη με αυτή τη συνεργασία! Η Βίκυ είναι η σχεδιάστρια αυτής της υπέροχης unicorn τελειότητας, που σχεδιάστηκε για εμένα… Το κατάστημα της στο Etsy, είναι το υλικό των ονείρων! Είμαστε και οι δύο ελληνίδες και δίδυμοι στο ζώδιο, οπότε βασικά αδερφές (χιχι). Χαίρομαι που ‘’έπεσα’’ πάνω της και την ευχαριστώ πολύ! 
Η Unicorn γενέθλια καρφίτσα: Minkleberry Kiss
Ευχαριστώ πολύ, πολύ την τόσο γλυκιά, Fiona, που μου έστειλε την υπέροχη, χειροποίητη δημιουργία της, που πραγματικά ταίριαξε με όλο το υπόλοιπο set-up!

Αυτά ήταν όλα για το 1ο μέρος και ανυπομονώ να διαβάσω τις σκέψεις σας κάτω στα σχόλια… Μείνετε συντονισμένοι για το 2ο part που έρχεται σύντομα… Επίσης μην ξεχάσετε να με βρείτε στο instagram

για περισσότερη #pinkspiration και πολλά ακόμη stories σχετικά με τις γενέθλιες περιπέτειες μου!!!! Ως την επόμενη φορά να είστε μαγικοί και μοναδικοί! 
xo xo
Marina Fashionista
















You May Also Like

3 σχόλια

  1. Happy Birthday!!!!!!! I love the theme and decorations!!! Great pictures. Cheers to 25!

    www.itsmiraclewhip.com

    ReplyDelete
  2. This is so cute
    Thanks a lot for sharing
    https://www.melodyjacob.com/2018/06/red-top-and-trouser-co-ord-set-by.html

    ReplyDelete
  3. Congratulations and happy birthday xx

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/06/08/royal-greenhouses/

    ReplyDelete