Cozy Mermaid Vibes...

by - November 18, 2017



Hello Fashionistas!
Mint Hair, Do Care is probably the best phrase possible for today’s look… As you obviously have noticed, I’ve been experimenting with new hair colors and styles lately with semi-permenant was such as wigs, since I don’t want to damage my hair! I’m obsessed with my new Mint Green Wig by RoseGal, one of my favorite web-stores that offers a great variety of clothes, shoes and accessories in prices that will leave you speechless… As for my outfit, I figured that purple would look amazing with my new hair color! My new Purple Sweater is perfect for the weather right now and I really, really love it… It’s so cozy and stylish! I spotted it on DressWel, a web-store that is also offering a wide range of stylish pieces that are also high-quality and affordable… Use the code ‘’CODE25’’ at the website for 25% off on any piece of your choice! I know I will be wearing mine a lot this Winter! I also have to talk about my boots… Ah! If there’s something I adore about colder weather is the chance to wear boots… Over-the-knee ones are my absolutely favorite! I adore my new pair of Thigh-High Boots by Chic-Me, that never fails to impress me with the quality and the amazing things I find… The sock-boot trend has been around for a while now and I was amazed when I found them! You will be seeing a lot of them, since I think they pretty much go with everything… Matching my new hair are also my favorite new circle lenses, Princess Pink Sensual Grey by www.pinkyparadise.com! They are my favorite yet… As for my accessories, since the look is pretty extra itself, I kept things pretty minimal with my mint seashell purse and my new Classic Petite Melrose watch by www.danielwellington.com, that you can also get with 15% off by using my code ‘’BITE’’ on the website! You can also select any other watch of your choice with the same discount until 31/12 and keep in mind that everything comes with free worldwide shipping… Once again, these amazing shots are done with great artistry by the talented Achilleas Vogdanidis of Vogdanidis & Sons Photography-Cinematography! He always helps me to get the best result possible and I’m really thankful to him… To capture your own wonderful moments, such as weddings, christenings, family moments and special occasions visit www.vogdanidis.com, share your vision and you’re bound to see is coming to life, right in front of your eyes! I hope you really liked my look and I can’t wait to read your thoughts down below in the comments… I loved my cozy mermaid vibes and I’m so, so excited… You can take the mermaid out of the sea, but you can’t take the mermaid out of me!
xo xo
Marina Fashionista


Hello Fashionistas
Mint Hair, Do Care είναι πιθανότατα η πιο κατάλληλη φράση σχετικά με το σημερινό look… Όπως προφανώς έχετε παρατηρήσει, τελευταία πειραματίζομαι με νέα χρώματα και στυλ στα μαλλιά με μη μόνιμες λύσεις όπως περούκες, μιας και δεν θέλω να προκαλέσω ζημιά στα μαλλιά μου! Λατρεύω την νέα μου Mint Green Περούκα από το RoseGal, ένα από τα αγαπημένα μου web-stores που προσφέρει μια τεράστια ποικιλία από ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ σε τιμές που θα σας αφήσουν άφωνους... Όσο για το outfit μου, θεώρησα πως το μοβ θα έδειχνε υπέροχο σε συνδυασμό με το νέο μου χρώμα στα μαλλιά! Το ολοκαίνουργιο Purple Πουλόβερ μου είναι ότι πρέπει για τον καιρό τώρα και μ’αρέσει πολύ, πολύ... Είναι cozy και στιλάτο! Το βρήκα στο DressWel, ένα webstore που επίσης προσφέρει πολλά stylish κομμάτια πολύ καλής ποιότητας και τιμών... Χρησιμοποιήστε τον κωδικό ‘’CODE25’’ στο site για 25% έκπτωση σε ότι κι αν επιλέξετε! Το δικό μου πάντως θα το φορέσω αρκετά αυτό το Χειμώνα! Πρέπει επίσης να μιλήσω και για τις μπότες μου... Ααα ναι! Αν υπάρχει κάτι που λατρεύω σχετικά με το χειμώνα είναι ότι μου δίνεται η ευκαιρία να φορέσω μπότες... Οι over-the-knee είναι οι αγαπημένες μου! Αγαπώ το καινούργιο μου ζευγάρι Thigh-High Μπότες από το Chic Me, το οποίο πάντα καταφέρνει να με εντυπωσιάζει με την ποιότητα και τα φοβερά πράγματα που βρίσκω... Η μπότα-κάλτσα είναι τάση εδώ και αρκετό καιρό, οπότε ενθουσιάστηκα που τις βρήκα! Θα τις δείτε αρκετά, μιας και θεωρώ πως πάνε με σχεδόν τα πάντα... Κάτι άλλο ταιριαστό με τα νέα μου μαλλιά είναι οι αγαπημένοι μου φακοί επαφής, Princess Pinky Sensual Grey από το www.pinkyparadise.com! Σίγουρα το αγαπημένο μου ζευγάρι ως τώρα... Σε ότι αφορά στα αξεσουάρ αυτού του outfit, μιας και είναι από μόνο του εκκεντρικό, κράτησα τους τόνους αρκετά minimal με το μεντί, seashell τσαντάκι μου και το νέο μου Classic Petite Melrose ρολόι από το www.danielwellington.com, το οποίο μπορείτε κι εσείς να αποκτήσετε με 15% έκπτωση χρησιμοποιώντας τον κωδικό μου ‘’BITE’’ στην ιστοσελίδα! Μπορείτε φυσικά να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο ρολόι με την ίδια έκπτωση, ως τις 31/12 και μην ξεχνάτε πως όλα έρχονται με δωρεάν έξοδα αποστολής  παγκοσμίως... Για ακόμη μια φορά, οι φοβερές αυτές φωτογραφίες, είναι περίτεχνο έργο του ταλαντούχου Αχιλλέα Βογδανίδη του  Vogdanidis & Sons Photography-Cinematography! Με βοηθάει πάντα στη δημιουργία του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος και τον ευχαριστώ τόσο πολύ... Για να αποθανατίσετε τις δικές σας υπέροχες στιγμές, όπως γάμους, βαπτίσεις, οικογενειακές στιγμές και ειδικές περιστάσεις επισκεφθείτε το www.vogdanidis.com , μοιραστείτε το όραμα σας  και δείτε το να παίρνει μορφή μπροστά στα μάτια σας! Ελπίζω να σας άρεσε το look μου και ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας... Λάτρεψα τα cozy, mermaid vibes μου και είμαι πολύ ενθουσιασμένη... Μπορείτε να βγάλετε τη γοργόνα από τη θάλασσα, όχι όμως τη γοργόνα από εμένα! 
xo xo
Marina Fashionista 














Clothes
(Use the code ''CODE25'' on the website for 25% off)

Beauty

Accessories
(Use the code ''BITE'' on the website for 15% off until 31/12)









Photos by Achilleas Vogdanidis

https://vogdanidis.com/

You May Also Like

5 σχόλια