-Usako-

by - October 11, 2017



Hello Fashionistas!
I’m Usagi Tsukino and I’m a 14year Old middle school student, I’m a Cancer with bloode type 0, my birthstone is a pearl and I’m a bit of a clutz, some people might say I’m also a little emotional… One day this strange cat named Luna appeared, turned me into a guardian in a sailor uniform and told me I had to fight bad guys, boy does that ever make me nervous, but I’m sure it will all work out fine! Well, I’m not, I am Marina but today thanks to RoseGal, I get to be her for a little while… Apart from my super cute outfit, I also got her hair… Recently I’ve been experimenting with wigs and when I saw this SailorMoon wig, I just had to have it… The iconic Odango (bun) hairstyle is finally mine and this wig is cute, affordable and perfect for cosplay! My unbelievably cute sweater, that really matches the theme, is also by Rosegal and it’s so Kawaii… Usagi would totally don that… My amazing necklace, that I wore as a choker, is a miniature of Sailor Moon’s first wand, the Moon Stick! Sailor Moon was my favorite anime and it really did define my childhood, so as you can imagine this post and all these beautiful things are really important to me… Since Usagi has blue eyes, of course I had to have them too… So, I’m wearing my Tri-Blue Adore Lenses by Lentiamo.gr. Lentiamo is a Greek, web-store that offers a huge variety of high-quality contact lenses (prescription, colored and Halloween). I’ve been a fan of trying different things lately, so if you’re also in for a bit of change, definitely check it out! Back to the subject of this post… Usagi (or Usako as her boyfriend and destined partner calls her), is the normal, everyday form of Sailor Moon and I've always felt so close to her… Like me, she’s a bit of a cry-baby, she really –and I mean really- loves food, she adores sleeping and her friends think of her as a bit of an air head… However deep down, she’s a hopeless romantic, a real fighter, a kind Princess a fighter and a true friend that would do anything for the people she loves… She sees the good in the bad and has a heart of gold! And yes… I think we have a lot in common! But aren’t we all misunderstood from time to time? And don’t we all wish people could see the real side of us, instead of everything that’s apparent? I think, yes… So next time you feel a little blue or down, see the bright side, look up to the moon, yell MOON PRISM POWER,
MAKE UP and who knows… Maybe something magical will happen! 
xo xo
Marina Fashionista
  



Hello Fashionistas!
Είμαι η Usagi Tshukino, είμαι 14 χρονών και πηγαίνω στη δευτέρα τάξη του γυμνασίου, θα μπορούσε να πει κανείς πως είμαι λίγο αφηρημένη και μερικές φορές κλαψιάρα, μια μέρα με βρήκε μια παράξενη γάτα ή Luna και με έκανε sailor πολεμιστή, μου είπε πως η αποστολή μου είναι να πολεμάω τους κακούς, που με έκανε να ανησυχώ λίγο... Νομίζω όμως ότι θα μπορέσω να τα καταφέρω! Ok, δεν είμαι, είμαι η Μαρίνα αλλά σήμερα χάρις στο RoseGal, μπορώ να είμαι για λίγο εκείνη... Εκτός από το super cute outfit, έχω και τα μαλλιά της... Τελευταία πειραματίζομαι με περούκες και μόλις είδα αυτή την Sailor Moon περούκα έπρεπε να την έχω... To iconic Odango (κεφτεδάκια) στυλ είναι επιτέλους δικό μου και αυτή η περούκα είναι πολύ χαριτωμένη και τέλεια για cosplay χωρίς να βγαίνει εκτός budget! To απίστευτα χαριτωμένο μου sweater, που πραγματικά ταιριάζει με το θέμα, είναι επίσης από το RoseGal και είναι τόσο KawaiiH Usagi σίγουρα θα το φορούσε... Το υπέροχο κολιέ μου, που φόρεσα σαν choker, είναι μινιατούρα του πρώτου ραβδιού της Sailor Moon, το Moon Stick! Η Sailor Moon ήταν το αγαπημένο μου anime και έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην παιδική μου ηλικία, οπότε καταλαβαίνετε πως τόσο αυτό το post, όσο και αυτά τα όμορφα αντικείμενα είναι πολύ σημαντικά για εμένα... Μιας και η Usagi έχει μπλε μάτια, έπρεπε φυσικά να έχω κι εγώ... Έτσι, φοράω τους Tri-Blue Adore φακούς μου από το Lentiamo.gr. Το Lentiamo είναι ένα ελληνικό web-store που προσφέρει μια τεράστια ποικιλία φακών επαφής (με συνταγή, έγχρωμους και Halloween μεταμφιέσεων). Δοκιμάζω αρκετά διαφορετικά πράγματα, οπότε αν κι εσείς θέλετε μια νέα, μικρή αλλαγή σας προτείνω ανεπιφύλακτα να επισκεφτείτε το site! Πίσω στο θέμα του post... Η Usagi Usako όπως την αποκαλεί το αγόρι της που είναι και ο σύντροφός της από προηγούμενη ζωή), είναι η καθημερινή μορφή της Sailor Moon και πάντα ένοιωθα μια σύνδεση μαζί της... Όπως κι εγώ, είναι λίγο κλαψιάρα, λατρεύει –κι εννοώ πραγματικά λατρεύει- το φαγητό, τρελαίνεται να κοιμάται και ο περίγυρος της την θωρεί λίγο ελαφρόμυαλη... Παρόλα αυτά, στην πραγματικότητα είναι απελπιστικά ρομαντική, πραγματική πολεμίστρια, δίκαιη πριγκίπισσα και αληθινή φίλη που θα έκανε τα πάντα για αυτούς που αγαπάει... Βλέπει το καλό σε όλα και έχει χρυσή καρδιά! Και ναι... νομίζω πως έχουμε αρκετά κοινά! Αλλά, όλοι δεν νοιώθουμε λίγο παρεξηγημένοι μερικές φορές; Και δεν ευχόμαστε να μπορούσαν
οι άλλοι να δουν την αληθινή μας πλευρά και όχι μόνο ότι είναι προφανές; Νομίζω ναι... Οπότε την επόμενη φορά που θα αισθάνεστε λίγο πεσμένοι, δείτε την φωτεινή πλευρά, κοιτάξτε το φεγγάρι και φωνάξτε ΔΎΝΑΜΗ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΎ, ΜΕΤΑΜΌΡΦΩΣΕ ΜΕ και ποιος ξέρει... Ίσως κάτι μαγικό να συμβεί!
xo xo
Marina Fashionista 












Clothes









You May Also Like

9 σχόλια