Spring Fling!

by - May 11, 2017




Hello Fashionistas!
Spring is one of my favorite seasons… And this past weekend I had the ultimate Spring experience! I attended the Kiffisia Flower Show… An exhibition full of beautiful plants and flowers! It’s my May tradition, since go every year! As you can imagine my outfit had to smell spring… And this time I also wanted my hair to scream spring! I’m not changing hairstyles or colors often but I always wanted to try something more… Colorful! However I didn’t want to die my hair… So when I discovered the new Colorista 1 Day color Spray dyes by L’oreal Paris, I was blown away! They are super easy to apply and they go away once you wash your hair! How cool is that, right? I can literally have a different color every day… I kinda feel like Barbie! For this look I decided to go for the hot pink and mint shades. The color looked a bit darker on my hair since I’m a really dark brunette, but still so AWSOME! I became one with all the gorgeous flowers around me… I hope you like this new look and enjoy this blossomed post… Can’t wait to read your comments down below! Until next time, add a little color and be something different every day… You can be anything you want!
xo xo
Marina Fashionista


Hello Fashionistas!
Η Άνοιξη είναι μια από τις αγαπημένες μου εποχές… Και το σαββατοκύριακο που μας πέρασε είχα την απόλυτη ανοιξιάτικη εμπειρία! Επισκέφτηκα την Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς… Η οποία είναι γεμάτη με πανέμορφα φυτά και λουλούδια! Είναι η παράδοση μου για κάθε Μάιο, μιας και έρχομαι κάθε χρόνο! Όπως φαντάζεστε ήθελα το outfit μου να μυρίζει άνοιξη… Αυτή τη φορά όμως ήθελα και τα μαλλιά μου να φωνάζουν Άνοιξη! Δεν κάνω μεγάλες αλλαγές σε χτενίσματα ή σε χρώματα αλλά πάντα ήθελα να δοκιμάσω κάτι πιο… Πολύχρωμο! Παρόλα αυτά δεν ήθελα να βάψω τα μαλλιά μου… Οπότε όταν ανακάλυψα τις νέες Colorista Spray βαφές μιας ημέρας από τη Loreal Paris, ξετρελάθηκα! Είναι απίστευτα εύκολες στην εφαρμογή και φεύγουν με ένα μόνο λούσιμο! Πόσο τέλειο είναι αυτό, σωστά; Μπορώ στην κυριολεξία να αλλάζω τα μαλλιά μου κάθε μέρα… Νοιώθω λίγο σαν την Barbie! Για αυτό το look επέλεξα τις αποχρώσεις hot pink και mint. To αποτέλεσμα ήταν λίγο πιο σκούρο στα μαλλιά μου, μιας και το φυσικό μου είναι πολύ σκούρο μελαχρινό, αλλά ΥΠΕΡΟΧΟ όπως και να’χει! Έγινε ένα με τα μοναδικά λουλούδια γύρω μου… Ελπίζω να σας αρέσει το ανθισμένο μου αυτό post… Ανυπομονώ όπως πάντα να διαβάσω τα σχόλια σας! Ως την επόμενη φορά, βάλτε λίγο χρώμα στη ζωή σας και γίνετε κάτι διαφορετικό κάθε μέρα… You can be anything you want!
xo xo
Marina Fashionista   












Hair Color

Clothes
Crop top (SIMILAR)
Skirt (SIMILAR)
Shoes (SIMILAR)

Accessories
Sunglasses (SIMILAR)
Handbag (SIMILAR)






Flower Show! 












Get My Look! 

You May Also Like

3 σχόλια