-Mermaid Queen-

by - February 24, 2018



Hello Fashionistas!
Sometimes you just have to throw on a crown and remind them who they’re dealing with… This, is one of my favorite quotes! it’s obviously a metaphor, but throwing a crown on is always fun… People will underestimate you and misjudge you all the time, however, it’s your job to not let that get to you… And by that, I mean always knowing your worth and believing in yourself, so much that no one will truly be able to bring you down! Life can be a fairytale, only if we create our own! Speaking of crowns, I’m obsessed with my new headdress by Gamiss… It is a must-have accessory for every girl, in my opinion! When it comes to hair accessories, I go big or I go home… This one is not a simple tiara, but an actual crown, plus it matches amazingly with my glamorous clutch! The biggest change for this look, of course, is my new hair… My super amazing, Elegnat blue lace front wig by Uniqso is EVERYTHING! The ombre effect is bomb and the fact that the roots are dark, makes it so easy to blend it with my natural hair and thus giving a more realistic effect! The quality is amazing too, as well as the quality of my new Sweety Bella Grey circle lenses, they have a grey, blue-ish hue that covers up my dark brown eyes perfectly! I’m in love and the look  they give is so mesmerizing… As I’ve told you many times, I truly am a mermaid at heart, so my new mermaid leggings by Shop Mermaid Rock are exactly what I need… I have a thing for leggings and these ones are really dear to my heart, since they make me a part of something really big! By shopping on the website (use my code ‘’MARINA’’ for 10% off) you’re helping out on a great cause… 10% of all profits are donated to the Oceana organization, that helps to save our seas, all over the world and that makes it so much more special to me… So, shop now and you can spice up your wardrobe with majestic pieces while helping out too! The rocking photos for this post, were once again shot by Achilleas Vogdanidis of Vogdanidis & Sons Photography- Cinematography! It was a bit cold, when we did the shooting, but the result was just SO.WORTH.IT. I’m really amazed… Get your own fab shots by clicking on www.vogdanidis.com. They specialize in wedding, christening, event, interior photography etc. and the result is bound to be perfect! Let me know if you liked this look and don’t forget to follow me on instagram for lots more doses of sparkle… Until next time, stay true to yourselves and if you have to, thrown on a crown and show them the real (mermaid or not) Queen that’s inside you!
xo xo
Marina Fashionista


Hello Fashionistas! 
Κάποιες φορές απλά πρέπει να φορέσεις μια κορόνα και να τους θυμίσεις με ποιόν έχουν να κάνουν... Αυτό, είναι ένα από τα αγαπημένα μου quotes! Προφανώς πρόκειται για μεταφορά, αλλά μια κορώνα που και που δεν κάνει κακό... Οι άνθρωποι πολλές φορές θα μας υποτιμήσουν και θα μας κρίνουν λάθος, είναι δική μας δουλειά λοιπόν να μην το αφήνουμε αυτό να μας επηρεάσει... Και αυτό συμβαίνει μόνο όταν οι ίδιοι γνωρίζουμε την αξία μας και πιστεύουμε στον εαυτό μας, τόσο πολύ που κανείς να μην μπορεί να μας ‘’ρίξει’’! Η ζωή μπορεί όντως να είναι ένα παραμύθι, όταν εμείς το δημιουργούμε! Μιλώντας για παραμύθια και κορώνες, λατρεύω το νέο μου διάδημα από το Gamiss… Θεωρώ πως είναι must-have αξεσουάρ για κάθε κορίτσι!  Όταν μιλάμε για αξεσουάρ μαλλιών είμαι λίγο της λογικής  ‘’go big, or go home’’… Αυτό λοιπόν δεν είναι μια απλή τιάρα, αλλά μια κανονική κορώνα, επίσης ταιριάζει απόλυτα με το λαμπερό clutch μου! Η μεγαλύτερη μου όμως αλλαγή σε αυτό το look είναι, φυσικά, τα νέα μου μαλλιά... Η απίστευτα φοβερή, Elegant blue lace front περούκα μου από το Uniqso είναι απλά EVERYTHING! Το ombre effect που έχει είναι τέλειο αλλά και το γεγονός ότι η ρίζα της είναι σκούρα, κάνει τόσο εύκολο το να αναμιχθεί με τα πραγματικά μου μαλλιά, δίνοντας έτσι μια πιο ρεαλιστική αίσθηση! Η ποιότητα είναι τόσο υπέροχη, όπως και των νέων μου Sweety Bella Grey φακών επαφής, που έχουν ένα γαλαζωπό, γκρι χρώμα που καλύπτει τέλεια τα σκούρα, καστανά μου μάτια! Τους έχω ερωτευτεί και το look που δίνουν είναι τόσο μαγευτικό... Όπως σας έχω πει πολλές φορές, είμαι πραγματικά μια γοργόνα στην καρδιά, συνεπώς το νέο μου mermaid κολάν από το Shop Mermaid Rock είναι ακριβώς ότι χρειάζομαι... Έχω ένα θέμα με τα κολάν και το συγκεκριμένο είναι πραγματικά αγαπημένο μου, γιατί με κάνει κομμάτι κάτι πολύ μεγάλου! Κάνοντας αγορές από το website (χρησιμοποιήστε τον κωδικό μου ‘’MARINA’’ για 10% έκπτωση) υποστηρίζετε και έναν υπέροχο σκοπό... 10% επί των κερδών δωρίζεται στον οργανισμό Oceana, ο οποίος βοηθάει στην διάσωση των θαλασσών μας, σε παγκόσμιο επίπεδο και αυτό το κάνει ακόμη πιο ξεχωριστό για μένα... Οπότε, ψωνίστε τώρα και βοηθήστε κι εσείς! Οι rocking φωτός αυτού του post, τραβήχτηκαν για ακόμη μια φορά από τον Αχιλλέα Βογδανίδη του Vogdanidis & Sons Photography- Cinematography! Έκανε λίγο κρύο, κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, το αποτέλεσμα όμως ΤΟ.ΑΞΙΖΕ. Αλήθεια εντυπωσιάστηκα... Αποκτήστε τις δικές σας φοβερές λήψεις, κάνοντας κλικ στο www.vogdanidis.com. Ειδικεύονται στην φωτογράφιση γάμου, βάπτισης, εκδηλώσεων, εσωτερικών χώρων κλπ. Και το αποτέλεσμα θα είναι αναμφίβολα τέλειο! Πείτε μου αν σας άρεσε αυτό το look και μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στο instagram για περισσότερες δόσεις sparkle… Ως την επόμενη φορά, να είστε ο εαυτός σας και αν χρειαστεί, φορέστε μια κορώνα και δείξτε τους την πραγματική (γοργόνα ή όχι) Βασίλισσα που κρύβετε μέσα σας! 
xo xo
Marina Fashionista












Clothes
(Use the code ''MARINA'' for 10% OFF)

Accessories

Beauty









Photos by Achilleas Vogdanidis

Click Below


You May Also Like

3 σχόλια

  1. Great top! x

    www.evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. so gorgeous!
    love this mermaid styling!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Great and so stylish!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/02/26/get-low/

    ReplyDelete