-Pink Stardust-

by - September 13, 2017




Hello Fashionistas!
As you probably know pink is my absolute, favorite color and I always wanted to try it on my hair… So, I did! On my last post I told you guys how I love changing up my hair color lately, but not permanently… And I’m thinking that wigs are the best way to go… Lace front wigs, cosplay wigs, the choices are endless and the results are so amazingly transforming! My pink wig is by DressLily, an amazing website that offers a huge variety of clothes, shoes and accessories galore in prices that will leave you breathless… I was so happy with my new amazing color and I got SO.MANY.COMPLIMENTS! Of course, since I did change my hair to this wonderful, fairytale color… I had to do something with my eyes too! So, I wore my new Adore, Trendy Tri-light green, colored contact lenses by Avramis Optics to complete the mesmerizing effect… Avramis Optics is a Greek store with natural and online presence that is basically a paradise for eyewear… Luxury sunglasses, eyeglasses and contact lenses galore that will satisfy every taste and style! I was so thrilled to try my new lenses and if you want a fun change too I suggest  give it a go as well! As for this outfit, I went for my favorite combination of crop-top and skater skirt while I threw in some cat ears for some extra sparkle! My white, skater skirt is also by DressLily and I’m loving it… So flowy, girly and cute! It pretty much goes with anything! Life is too short not to dress however we like, no matter how crazy or extra our get-up is… We have to own it! Normal is really the new boring and we shouldn’t let anyone treat us like yellow stardust… We’re pink stardust all the way!
xo xo
Marina Fashionista

Hello Fashionistas
Όπως πιθανότατα γνωρίζετε το ροζ είναι το απόλυτα, αγαπημένο μου χρώμα και πάντα ήθελα να το δοκιμάσω στα μαλλιά μου... Κι έτσι το έκανα! Στο προηγούμενο μου post σας είπα ότι τελευταία μ’αρέσει να αλλάζω χρώματα στα μαλλιά, όχι όμως μόνιμα... Νομίζω λοιπόν πως οι περούκες αποτελούν την τέλεια λύση... Lace front wigs, cosplay wigs, οι επιλογές είναι ατελείωτες και τα αποτελέσματα τόσο υπέροχα μεταμορφωτικά! Η ροζ περούκα μου είναι από το DressLily, ένα φοβερό website το οποίο προφέρει τεράστια ποικιλία από ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ σε τιμές που θα σας κόψουν την ανάσα... Είμαι τόσο χαρούμενη με το νέο μου υπέροχο χρώμα και πήρα ΤΟΣΑ.ΠΟΛΛΑ.ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ! Φυσικά, εφόσον άλλαξα τα μαλλιά μου σε αυτό το παραμυθένιο χρώμα... έπρεπε να κάνω κάτι και με τα μάτια μου! Έτσι, φόρεσα τους νέους μου Adore, Trendy Tri-light green έγχρωμους φακούς επαφής από το Avramis Optics για να ολοκληρώσω το μαγευτικό αποτέλεσμα... Το Avramis Optics είναι ένα ελληνικό κατάστημα με φυσική και online παρουσία που βασικά αποτελεί ένα παράδεισο στο χώρο των οπτικών... Πολυτελή γυαλιά ηλίου, οράσεως και φακοί επαφής που θα ικανοποιήσουν κάθε γούστο και στυλ! Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ δοκιμάζοντας το νέο μου ζευγάρι και αν κι εσείς θέλετε μια μικρή ανανέωση, κάντε γρήγορα μια βόλτα στο instagram μου για το μεγάλο M&M Fashion Bites X Avramis Optics GIVEAWAY, που δίνει την ευκαιρία σε κάποιον από εσάς να κερδίσει το δικό του ζευγάρι, στο χρώμα της επιλογής του!! Όσο για το outfit μου, επέλεξα τον αγαπημένο μου συνδυασμό crop-top και skater φούστας, φορώντας και ένα ζευγάρι cat ears για extra sparkle! Η δική μου λευκή, skater skirt είναι επίσης από το DressLily και τη λατρεύω! Είναι τόσο αέρινη, κοριτσίστικη και χαριτωμένη που βασικά πάει με όλα! Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μη ντυνόμαστε όπως μας αρέσει, όσο τρελό ή υπερβολικό κι αν είναι το συνολικά μας... Πρέπει να το υποστηρίζουμε! Το νορμάλ είναι το νέο βαρετό και δεν πρέπει να αφήνουμε κανένα να μας φέρετε σαν κίτρινη αστερόσκονη... Είμαστε απόλυτα ροζ αστερόσκονη!
xo xo
Marina Fashionista 








Clothes

Beauty

Accessories





You May Also Like

1 σχόλια