Original Mermaid!

by - June 21, 2017



  Hello Fashionistas! The mermaid trend is on its pick… And I’m living for it! However, I have to state that I was crazy about mermaids since I was, like 3! In fact my bedroom was mermaid themed and when people asked me what I wanted to be when I grow up, my answer would always be… Mermaid (fins, scales and everything!!). Hence, the title of my post! I adored mermaids way before they were so ‘’in’’. Actually some years ago, I did another mermaid photoshoot… Since I’m so excited about the rise of ‘’mermaiding’’, I decided to do an inspired outfit! It all started with this perfect embroidered bodysuit by Zaful, which is so summery and beautiful… It gave me mermaid vibes instantly! Zaful has a ton of cool affordable stuff, so you should really check it out! After that it was all about accessorizing… I actually made the choker I’m wearing myself! But the true star is my brand new Seashell Purse by Sincerely Sweet Boutique! Seriously this place is a modern mermaid’s paradise… Mermaid inspired tops, swimsuits, pins, jewelry and accessories galore! I fell in love with this little cute bag instantly… I’m never letting it go! Perfect for mermaid strolls and touch ups, with my matching seashell mirror also by Sincerely Sweet Boutique! And that brings me to make up… For my lips, I used one Maybelline’s new #BeBoldNotBasic new shades, Midnight blue! Perfect for this theme! I also tried the brand new #MissBabyRoll mascara by L’oreal Paris Make-Up in teal blue… I went totally out of my comfort zone here, but it turned out great! I finished it off with the Colorista 1 Day Spray Color in Blue! Still, there was something missing… And that was mermaid eyes! So, I decided to try something I’ve never ever done before! Colored contact lenses, that is… I’m wearing the color Blue from the Crystal Line of the Adore Lenses! In the website you can find a great variety of high quality colored contact lenses… And I’m so, so excited! It seems like this summer I’m gonna be blue eyed! Cause I seriously, don’t want to take them off… The wonderful staff, helped me to pick a color that would complement my dark brown eyes, without looking too fake! And the result was AMAZING! I got so many complements… I definitely recommend you to check it out, if you’re in for a little change! I’m all about being real, but we all need to have a bit of fun with our look, from time to time! Can’t wait to read your thoughts down below in the comments… Until next time, always be yourselves, unless -you know- you can be a mermaid!!
xo xo
Marina Fashionista

  Hello Fashionistas! Το mermaid trend βρίσκεται στο pick τουΚαι ζω για αυτό! Παρόλα αυτά, πρέπει να πω ότι τρελαινόμουν για τις γοργόνες από τότε που ήμουν 3! Το δωμάτιο μου είχε ως θέμα τις γοργόνες και όταν με ρωτούσαν τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω, η απάντηση ήταν πάντα… Γοργόνα (με πτερύγια, λέπια κανονικά!!). Έτσι προκύπτει και ο τίτλος αυτού του post! Λάτρευα τις γοργόνες πολύ πριν γίνουν ‘’in’’. Μάλιστα κάποια χρόνια πριν  έκανα μια ακόμη σχετική φωτογράφιση… Μιας λοιπόν και είμαι τόσο ενθουσιασμένη με την άνοδο του ‘’mermaiding’’, αποφάσισα να ετοιμάσω ένα εμπνευσμένο outfit! Όλα ξεκίνησαν με αυτό το τέλειο embroidered bodysuit από το Zaful, που είναι τόσο όμορφο και καλοκαιρινό… Ένοιωσα αμέσως τα mermaid vibes! To Zaful έχει χιλιάδες cool πράγματα σε πολύ λογικές τιμές, σίγουρα προτείνω να το τσεκάρετε! Μετά από αυτό, σειρά είχαν τα αξεσουάρ… Το choker που φοράω το έφτιαξα μόνη μου! Το πραγματικό αστέρι όμως, είναι το ολοκαίνουργιο seashell τσαντάκι μου από τη Sincerely Sweet Boutique! Πραγματικά αυτό το μέρος είναι ο παράδεισος κάθε γοργόνας… Τόνοι από mermaid inspired τοπάκια, μαγιό, καρφίτσες, κοσμήματα και αξεσουάρ! Ερωτεύτηκα το μικρό μου τσαντάκι αμέσως… Δεν το αφήνω λεπτό! Είναι τέλειο για τις βόλτες κάθε σωστής γοργόνας και φυσικά για touch-ups με το ασορτί seashell καθρεφτάκι μου, επίσης από το Sincerely Sweet Boutique! Και με αυτό περνάω στο μακιγιάζ… Για τα χείλη χρησιμοποίησα ένα τα νέα #BeBoldNotBasic κραγιόν της Maybelline, στην απόχρωση Midnight Blue! Τέλειο για τα θέμα! Επίσης δοκίμασα την νέα #MissBabyRoll μάσκαρα της L’oreal Paris Make-Up,χρώμα teal blue… Βγήκα εντελώς έξω από τη ζώνη ασφαλείας μου, όμως λάτρεψα το αποτέλεσμα! Ολοκλήρωσα το look με το μπλε Colorista 1 Day Spray Color! Ακόμη όμως, κάτι έλειπε… Και αυτό ήταν τα μάτια μιας γοργόνας! Οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ πριν! Φακούς επαφής με χρώμα, δηλαδή… Φοράω το χρώμα μπλε από τη σειρά Crystal των ADORE Lenses! Στο website μπορείτε να βρείτε μια πλειάδα, υψηλής ποιότητας, χρωματιστών φακών επαφής… Είμαι τόσο, μα τόσο ενθουσιασμένη! Φαίνεται πως αυτό τα καλοκαίρι θα είμαι γαλανομάτα! Γιατί πραγματικά, δεν θέλω να τους αποχωριστώ… Οι υπέροχοι άνθρωποι του brand, με βοήθησαν να επιλέξω την απόχρωση που θα ταίριαζε στα σκούρα καστανά μου μάτια, χωρίς να δείχνει τελείως ψεύτικη! Και το αποτέλεσμα ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Άκουσα πολλά κομπλιμέντα… Σας συστήνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάστε, αν έχετε ανάγκη από μια μικρή αλλαγή! Προτιμώ πάντα το φυσικό, αλλά το θέμα είναι να πειραματιζόμαστε πότε, πότε με το look μας, just for fun! Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας… Ως την επόμενη φορά, να είστε πάντα ο εαυτός σας, εκτός αν -ξέρετε- μπορείτε να είστε γοργόνες!!
xo xo
Marina Fashionista














Clothes

Accessories












Before


After


You May Also Like

3 σχόλια

  1. Love your mermaid look and the blue in your hair love it!

    Deedee

    https://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I am stunned with your hair, looking beautiful xo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete